Köszöntés

2012.10.27. 01:01

Sziasztok!

Ezt a blogot azért indítottam, mert szerettem volna olyan felületet teremteni, ahol beszélgethetek a barátnőimmel életünk történéseiről. Ne gondoljatok semmi különösre! Afféle csip-csup dolgokról lenne szó, amiket egy kávé vagy tea mellett elmondunk egymásnak, csak hát az életünk mostanában nem mindig alakul úgy, hogy időnk lenne kávézni vagy teázni.

Azért tettelek meg titeket adminnak, hogy magatokénak érezhessétek a blogot, és ugyanúgy belenyúlhassatok, ahogyan én teszem. Szeretném, ha nem csak az én beszámolóim lennének itt, hanem minden, amiről ti is szeretnétek beszélgetni, és persze szerettem volna a hosszabb írásoknak, fényképeknek, vagy bármi másnak is teret adni, amit esetleg egy facebook csoportban nem osztanánk meg. Vagy lehet, hogy megosztanánk, de most ez valahogy jobb ötletnek tűnt.

Elnézést kérek a blog béna kinézetéért, de már megint késő éjjel van, és nem értem rá hosszabban csinosítani, piszkáljatok bele nyugodtan, aztán legfeljebb hetente változik majd a dizájn, ha nektek más tetszik. Én ebben úgysem vagyok túl jó.

Fogok még idővel meghívni egy-két embert, akiknek nem tudom még a facebookon kívüli e-mail címét. Például Piri nem tudod véletlenül Cseperke vagy Emese normál e-mailjét? Ha igen, küldenél nekik is egy admin meghívót? Ha nem tudod, majd megkérdezem őket. Ti szeretnétek még valakit meghívni?

Szóval, ami a lényeg: sok szeretettel köszöntelek itt titeket, annyiszor jöttök, amennyiszer csak jól esik, azt írtok, ami tetszik. Érezzétek otthon magatokat!

A bejegyzés trackback címe:

https://felhokfelettkekazeg.blog.hu/api/trackback/id/tr864872471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Abdab 2012.10.27. 13:18:11

Milyen jó ötlet ez. :) Csepit és Emesét megpróbáltam meghívni – Csepihez szerintem jó a címem, Emeséhez nem biztos, de hátha.

immola 2012.10.29. 17:31:58

remek otlet : ) a ket evente talalkozasok kozotti idore ;-)
süti beállítások módosítása